ساخت سریع و ارزان ساختمان

ساخت سریع و ارزان ساختمان

ساخت سریع و ارزان ساختمان چیزی است که امروزه همه به نبال آن هستند . در بحث ساختمان سازی دو عامل سرعت اجرا و هزینه بسیار مهم است که این دو عامل باید به کمترین حد خود برسد اما نباید هم باعث شود تا ساختمان بی کیفیت و بدون استاندارد شود . برای ساختمان سازی سریع و ارزان باید ابتدا انواع مصاح ساختمانی را بشناسید تا بتوانید سرعت بالا و کاهش هزینه را تجربه کنید . در شناخت مصالح ساختمانی باید مزایا و معایب هر کدام را به خوبی بشناسید . تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام مصالح ساختمان را انتخاب کنید . نکته مهم این است که در سرعت بالا اجرا باید سایز مصالح ساختمانی بزرگ تر باشد تا بتوانید با سرعت بالا تر اجرا کنید و لی باز هم در این سایز های بزرگ باید اینو در نظر بگیرید که مصالح که سایز بزرگ تر تولید میشود تر و شکننده میشود البته در نکته در تمام مصالح وجود ندارد برخی از مصالح ها هم که روش های نوین و دستگاه های به روز و همچنی بر پایه علم روز و مهندسی شده تولید  شده است و این مشکل را برطرف کرده است . 

مصالح ساختمانی سریع و ارزان

اما مصالح ساختمانی ارزان را بار ها و بار ها در موردش صحبت کرده ایم و میتوانید مقالات مصالح ساختمانی ارزان قیمت را مطالعه کنید . اما به طور خلاصه اگر بخواهیم در مورد مصالح ساختمانی ارزان صحبت کنیم : مصالح ارزان دو صورت است حالت اول بلوک های ارزان قیمت است که با کمترین هزینه میتوانید میتوانید تهیه کنید اما خب قبلا هم گفته شد باید مزایا و معایب هر بلوک را بشناسید . این بلوک ها ارزان قیمت نیاز به نیرو اجرا زیادی دارد و مدت زمان اجرا هم طولانی است از طرفی نیاز مواردی همچون گچ خاک و غیره …. نیاز دارد اما دسته دوم بوک های هستند که شاید در قیمت خرید نسبت به دسته او تفاوت اندکی داشته باشد اما نیاز به نیرو اجرا کمتر دارد و مدت زمان اجرا هم کمتر میشود و با سرعت بسیار بالا تر اجرا میشود که هزینه های کارگری را به شدت کاهش میدهد . نکته بعد این بلوک ها نیاز به کچ خاک ندارد و نیاز به عایق رطوبت و خیلی از مسائل این چنینی ندارد که در هزینه های بسیار صرفه جویی میشود . و باعث میشود ساختمان سازی سریع و ارزانی را تجربه کنید

 

مصالح نوین ساختمان

مصالح نوین ساختمان مصالحی است که با علم روز و با دستگاه های پیشرفته تولید شده است و معایبی که در نسل های قبلی مصالح ساختمانی وجود داشته است را برطرف کند و در مرحله بعد هنجار های که در ساختمان ها است و در زندگی شهر است را برطرف کند . این  مصالح را میتوان جز مصالح نوین ساختمان سازی دانست .

نظرات

ارسال نظرات